Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Κατασκευάζοντας αστικούς μύθους

Συνεισφέροντας στη διάδοση της δεισιδαιμονίας και του σκοταδισμού




















































Boήθεια.
Μ' ακούει κανείς;





















































 Το στένσιλ



 - Μήπως... έχεις δει τον Εριάν , τώρα τελευταία; 
Έχω καιρό να τον δω , ξέρεις..., του είχα δανείσει ένα cd και, επειδή μετακομίζω, τον έψαχνα...
- Πας μακριά;
- Ναι. Αρκετά. Φεύγω για Φρανκφούρτη στο τέλος του μήνα. Ο πατέρας μου έχει κάτι συγγενείς εκεί...και , λογικά, θα έχω την τιμή να μου προσφέρουν την ευκαιρία να εργασθώ στην χειρότερη και περισσότερο κακοπληρωμένη εργασία που έχουν διαθέσιμη στο μαγαζί τους, αφαιρώντας μου κάθε (εργασιακό και μη) δικαίωμα με περίσσεια χάρη από μέρους τους και απύθμενη ευγνωμοσύνη από μέρους μου. Ευελπιστώ, δε, να βασιστούν στην αντρειοσύνη μου και η ,σίγουρα, χειρωνακτική εργασία να είναι βαρέα και ανθυγιεινή (ανασφάλιστη για το σασπένς) για να σκληραγωγηθεί περισσότερο η πολυπαθής μέση μου. Καλή πρωτομαγιά , μπάι δε γουέι. Αλλά δεν μου απάντησες. Για τον Εριάν, εννοώ.
- Ποιόν Εριάν;
- Τι εννοείς "ποιόν Εριάν", ρε Έντι;
- Περιέγραψέ τον μου. Κάτι μου λέει το όνομα, αλλά... δεν είμαι σίγουρος.
- ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΠΑΣ ΚΑΛΑ; ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ; Είσαστε συγκάτοικοι εδώ και δύο χρόνια! Τον ξέρεις από το δημοτικό!! Με κοροϊδεύεις;




1/5/14
Έχω πάψει να τον καταλαβαίνω πια τον Έντι.
Ακούς εκεί να μη θυμάται.
Είδα ένα πολύ ενδιαφέρον στένσιλ σήμερα. Βρίσκεται στην αρχή της Μπενάκη, εκεί που τέμνεται με την Πανεπιστημίου ,στην Ομόνοια. Είναι ένα ,υποτίθεται, φάντασμα τύπου- ghoul, ένα απλό και έξυπνο κόλπο, το έχουν βάλει να "κοιτάει" πίσω από ένα θάμνο. Έτσι σου δίνει την αίσθηση ότι σε παραμονεύει, ότι  παραφυλάει κρυμμένο στις σκιές για να σου επιτεθεί και να σε φάει, όταν κανείς δε θα βρίσκεται στο σημείο και ο δρόμος θα είναι έρημος. Το σχέδιο είναι πολύ απλό. Μια μαύρη ανθρωπόμορφη μουτζούρα σε προφίλ και δύο κόκκινες βούλες για μάτια. Νομίζω ότι το έχω ξαναδεί κάπου. Πρέπει να το χει πατήσει και αλλού ο καλλιτέχνης.

2/5/14
Μπήκα μετά από καιρό στο blog του Eριάν.
Eίναι το blog όπου ανεβάζει τα στένσιλ του και γενικά ζητήματα street-art ενδιαφέροντος. Μπήκα γιατί μου ήρθε μια ειδοποίηση ότι έκανε ένα καινούργιο post χτες.Εγώ δεν έχω κάποια σχέση με το άθλημα (όπως και γενικά με τα καλλιτεχνικά). Κοίτα να δεις σύμπτωση! Το τελευταίο του στένσιλ, φωτογραφία του οποίου ανέβασε, ήταν το ghoul που είδα χτες στη Μπενάκη. Άρα κάπου κοντά θα είναι. Πάντως όχι εκτός Αθηνών.
3/5/14

- Μήπως έχεις δει τώρα τελευταία τον Εριάν; Ρώτησα τον 'Εντι, τον συγκάτοικο του αλλά μου τα μάσαγε. Ίσως νόμισε ότι τον ψάχνω για λεφτά, δεν ξέρω.
- Τον Εριάν ε; Χμ κάτι θυμάμαι αμυδρά. Κάποιος μου είπε ότι μετακόμισε στην Τουρκία . Πήγε να βρει τον έρωτα ή κάτι παρόμοιο. Υπήρχε κορίτσι πάντως.
- Έτσι ε; Μπα, μάλλον θα σε δούλευαν. Αφού προχτές πόσταρε ένα καινούργιο του στένσιλ στο internet. Απλά δεν ξέρω που μένει τώρα. Αυτό είναι όλο.



8/5/14
Αρχίζω να συνειδητοποιώ πως είναι πολλοί οι γνωστοί μου που όλως τυχαίως "ξέχασαν" ποιός είναι ο Εριάν.
Έχω αρχίσει να αγχώνομαι χωρίς λόγο, γι' αυτή τη μαλακία. Στο μπούτσο μου το cd. Σήμερα ξαναπέρασα από την Μπενάκη αλλά το στένσιλ το είχαν σβήσει. 
Το είδα στο αποκάτω στενό, άρα το ξαναπάτησε.
Επιμένει ο Εριάν, του το αναγνωρίζω αυτό.



10/5/14
Το στένσιλ άλλαξε πάλι δρόμο. 
Του το ξανασβήσανε. Μα καλά τι είναι αυτό; Teritorial πόλεμος στενσιλάδων; Το πάτησε πάλι στον από πάνω δρόμο. Είναι λες και το ghoul  ανεβαίνει στενό στενό τη Μπενάκη. Έχω αρχίσει να το βρίσκω λίγο creepy αυτό το στένσιλ. Γιατί συνεχίζω να ασχολούμαι με αυτή τη μαλακία;;;;;!!!!

16/5/14
Δεν θα ξαναπεράσω μπροστά από το στένσιλ, βράδυ. 
Έχει αρχίσει να με φρικάρει τελείως. Η φαντασία μου μου παίζει παιχνίδια. Σήμερα, την ώρα που περνούσα από το σημείο (το καινούργιο σημείο στο οποίο είναι[!] επιμένει ο Εριάν[!!]) νόμισα ότι άκουσα ένα ψίθυρο και χέστηκα πάνω μου.


17/5/14
Ίσως να μου κάνει πλάκα ο Εριάν. Ναι μωρέ! 
Επειδή ξέρει πως μένω στο τέλος της Μπενάκη κάνει όλο αυτό το θέατρο για να με γελάσει. Να νομίσω τώρα εγώ ότι το ghoul πλησιάζει προς το σπίτι μου. Ναι, τώρα που το σκέφτομαι, με κοροόιδευε πάντα που φοβόμουν τα θρίλερ. Τι να πω, μήπως να πιάσω να κάνω και γω κανά στένσιλ για εκδίκηση. Δεν πιάνουν και τα χέρια μου.


 20/5/14
















 




 25/5/14
Σιγά μην πιστέψω τις αηδίες που λέει το ίντερνετ.
Δεν είμαι πέντε χρονών. Απορώ ποιος πιστέυει τέτοιες μαλακίες τον 21ο αιώνα.
26/5/14
Όλα αυτά είναι στο κεφάλι μου και είμαι αγχωμένος και η φαντασία μου οργιάζει. 
Άμα πετύχω τον Εριάν πουθενά θα τον γαμήσω. Έχασα τον ύπνο μου με τις κρυάδες του. Τον καριόλη. Δεν θα τον πετύχω; Που θα πάει! Πόσο πια να μείνει κλεισμένος μέσα!
27/5/14
Το κωλοστένσιλ έχει φτάσει τρια στενά κάτω από το δρόμο μου.
Εριάν, σε γάμησα. Σε γάμησα και ψόφησες και δεν θα ξαναδείς το φως του ήλιου.Έλκος θα πάθω μέχρι να μπει το καλοκαίρι.
28/5/14
Τα νεύρα μου είναι τσατάλια.
Είμαι μέρες άγρυπνος. Ψάχνω να βρω κανά φίλο, να βγω να ξεχαστώ λίγο, και όλοι δουλεύουν.
29/5/14
Αύριο κλείνω ένα μήνα από τότε που είδα πρώτη φορά το ΚΩΛΟΣΤΕΝΣΙΛ.
Έχει σταματήσει ένα δρόμο κάτω από το σπίτι μου και παραφυλάει. Άντε να βγει ο Μάης να "περάσει ο ένας μήνας" να μου φύγει αυτή η έμμονη ιδέα. Στον ένα μήνα δεν έλεγε ότι πεθαίνεις; 
Αν δε μου φύγει αυτό το άγχος θα πάω σε ψυχολόγο τον Ιούνιο.
30/5/14
Είχα μια καταπληκτική ιδέα.
Θα πάρω λευκό spray και θα το πατήσω από πάνω να  σβηστεί- να μην το βλέπω- να ησυχάσω πια! Καλά, πώς δεν το σκέφτηκα  τόσο καιρό; Πάντως έχει μείνει στον ένα δρόμο κάτω από μένα από χτες, δεν κουνήθηκε. Όχι ότι βοηθάει αυτό. 
Αύριο θα το πατήσω πρωί πρωί να τελειώνουμε!!
31/5/14
Για ποιό λόγο αγόρασα μαύρο και κόκκινο spray αντί για λευκό... ;;; wtf;;;
Έχω αρχίσει να τα παίζω μου φαίνεται. Και ο μαγαζάτορας που τον ξέρω από παιδί έκανε μισή ώρα να θυμηθεί ποιός είμαι! Τέλος πάντων. Και με αυτά μπορώ να το μουτζουρώσω ή κάτι τέτοιο. Πάω να το σβήσω το ρημάδι.
Θα πάρω και ένα σουβλάκι και θα το φέρω να το φάω μπροστά στο pc.
Για να εορτάσω τα ξεκουμπίδια και να χαλαρώσω επιτέλους.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου